SIWZ dot. przetargu 2/2012
ZAMAWIAJĄCY
Związek Gmin Regionu Słupeckiego
62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
Nr postępowania 2/2012
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
na
świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami bezdomnymi
i wolno żyjącymi z terenu gmin należących do Związku Gmin RegionuSłupeckiego.
CPV 85200000-1
na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
I Postanowienia ogólne
1. Informacja o Zamawiającym
Zamawiającym jest: Związek Gmin Regionu Słupeckiego
Adres: ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
Telefon: 63 274-36-76 wew. 38 Telefaks: 63 274-36-76 wew. 44
Adres e-mail: gminy@gminy.slupca.pl
Godziny urzędowania od 07:30 do 15:30.
NIP: 667-16-61-401, Regon: 311060748
2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Katarzyna Nowaczyk – Andzelm, tel. 63 274 36 76 wew. 38, kom. 607 509 585.
3. Tryb udzielenia zamówienia
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej.
5.Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50%wartości zamówienia podstawowego
6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, uktórych ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
4. Informacje uzupełniające
a) Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zastosowane jest pojęcie "ustawa", bezbliższego określenia, o jaką ustawę chodzi, dotyczy ono ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkachokreślonych w art. 93 ust. 1 ustawy. O fakcie unieważnienia postępowania, zamawiający poinformujewszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
b) Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treściSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływemterminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie umieszczonana stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ oraz niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom ibędzie dla nich wiążąca. Jeżeli wprowadzona modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieniaprowadzi do zamiany treści ogłoszenia zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych „ogłoszenieo zmianie ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych” przedłużając jednocześnie terminskładania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach, jeżeli spełnione zostaną przesłankiokreślone w art. 12a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Niezwłocznie po zamieszczeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych „ogłoszenia o zamianie ogłoszeniazamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych” zamawiający zamieści informację o zmianach na tablicyogłoszeń oraz na stronie internetowej zamawiającego. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnychwarunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowyczas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tymwykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści informację nastronie internetowej.
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGOZ WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie lub faksem.
2. W przypadku przekazywania treści oświadczeń, wniosków i zawiadomień oraz informacji za pomocą
faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Nowaczyk – Andzelm, tel. 63 274 36 76wew. 46, kom. 607 509 585.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wZałączniki
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: Katarzyna Nowaczyk-Andzelm Data utworzenia: 2020-09-07 Data publikacji: 2020-09-07 Osoba sporządzająca dokument: Katarzyna Nowaczyk-Andzelm Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Nowaczyk-Andzelm Liczba odwiedzin: 1599