Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 września 2020

Załącznik do uchwały nr 2/09

Zarządu Związku

Gmin Regionu Słupeckiego

z dnia 9 marca 2008r.

    

 

Sprawozdanie

z wykonania planu finansowego

Związku Gmin Regionu Słupeckiego

za rok 2008

 

Plan finansowy  na 2008 r.  został uchwalony na sesji Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego w dniu 17 grudnia 2007 r. i wynosił:

 

  1. Dochody planu finansowego na 2008 r. w wysokości                     218 048,00 zł

 

  1. Wydatki planu finansowego na 2008 r. w wysokości                           218 048,00 zł

 

Po wprowadzonych zmianach uchwałami Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego:

 - nr 2/2008 z dnia 25 kwietnia 2008 r.,

-  nr 4/2008 z dnia  3 września 2008 r.,

-  nr 9/2008 z dnia  20 października 2008r.

i Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego

- nr 4/2008 z dnia 1 grudnia 2008r., 

- nr 6/2008 z dnia 11 grudnia 2008r.

 

plan finansowy  na dzień 31 grudnia 2008 r. przedstawia  się następująco:

 

  1. Dochody planu finansowego na 2008 r. w wysokości                 219 458,00 zł

 

  1. Wydatki planu finansowego na 2008r. w wysokości                            243 735,00 zł

 

  1. Nadwyżka dochodów nad wydatkami w wysokości           24 277,00 zł

 

Plan finansowy Związku za  2008 r. został wykonany następująco:

 

  1. Dochody na plan 219 458,00 zł wykonano 223 349,00 zł, co stanowi 101,8 % 

      do założonego planu.

 

  1. Wydatki na plan 243 735,00 zł wykonano 218 674,11 zł, co stanowi 89,7 %

      do założonego planu.

 

  1. W wyniku realizacji planu finansowego na dzień 31 grudnia 2008 r. planowany deficyt w kwocie 24 277,00 zł wykonano w formie nadwyżki w kwocie 4 674,89 zł.

 

 

  1. Wykonanie dochodów

 

1.Dz. 750 Administracja publiczna

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 62 138,00 zł wykonano 62 138,88 zł, co stanowi  100,0 % do założonego planu;

 

- rozdz. 75095 Pozostała działalność

  • 2900 zaplanowane dochody z tytułu wpłat składek członkowskich w wysokości 0,09 zł od mieszkańca na plan 62 138,00 zł wykonano 62 138,88 zł, co stanowi 100,0 % .

 

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka za I  II III i IV kw. 2008 r.

Dokonane wpłaty bieżące

gm. Słupca

9 221

   9 958,68   

   9 958,68   

m. Słupca

14 440

  15 595,20   

  15 595,20   

Ostrowite

5 215

   5 632,20   

   5 632,20   

Lądek

5 808

   6 272,64   

   6 272,64   

Strzałkowo

9 744

  10 523,52   

  10 523,52   

Orchowo

4 061

   4 385,88   

   4 385,88   

Zagórów

9 047

   9 770,76   

   9 770,76   

Razem

57 536

  62 138,88   

  62 138,88   

 

  1. Dz. 758 Różne rozliczenia

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 1 000,00 zł wykonano 2 284,70 zł co stanowi 228,5 %

do założonego planu;

 

- rozdz. 75814 Różne rozliczenia finansowe

  • 0920 zaplanowane dochody z odsetek bankowych na plan 1 000,00 złwykonano

       2 284,70 zł,  co stanowi 228,5 % do założonego planu.

 

  1. Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 156 320,00 zł wykonano 158 925,42 zł co stanowi 101,7 % do założonego planu:

 

- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami

  • 2900 dochody z tytułu składek na  pokrycie kosztów selektywnej zbiórki odpadów na plan  51 346,00 zł wykonano 51 346,70 zł co stanowi 100 %,

 

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka od mieszkańca  (zł)

Składka na  2008 r. - należna

Dokonane wpłaty

gm. Słupca

9 221

0,90

    8 298,90   

    8 298,90   

m. Słupca

14 440

0,90

  12 996,00   

  12 996,00   

Lądek

5 808

1,10

    6 388,80   

    6 388,80   

Strzałkowo

9 744

1,50

  14 616,00   

  14 616,00   

Zagórów

9 047

1,00

    9 047,00   

    9 047,00   

Razem

 

 

  51 346,70   

  51 346,70   

 

 

 

 

 

- rozdz. 90013 Schroniska dla zwierząt

  • 0830 – wpływy z usług (opłaty za odbiór przez właściciela zwierzęcia pozostawionego bez opieki) na plan 1 410,00 zł wykonano 1 290,00 zł co stanowi 91,5 %

 

  • 0960 darowizny na schronisko – 800,00 zł

 

  • 2900 dochody ze składek gmin – członków Związku na utrzymanie schroniska dla zwierząt w wysokości 0,15 zł od mieszkańca na plan 103 564,00 zł wykonano 105 488,72 zł co stanowi 101, 9 %

   w tym:

- wpłaty bieżące na utrzymanie schroniska                103 564,80  zł,

- wpłata zaległości z lat ubiegłych                                  1 923,92 zł 

 

 Składka członkowska roczna w wysokości 0,15 zł od mieszkańca

 

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Zaległości z lat poprzednich

Składka za I,  II, III i IV kw. 2008 r.

Dokonane wpłaty zaległości

Dokonane wpłaty bieżące

gm. Słupca

9221

 

 

16597,80   

 

  16 597,80   

m. Słupca

14440

 

25992,00   

 

  25 992,00   

Ostrowite

5215

 

9 387,00   

 

    9 387,00   

Lądek

5808

1 923,92

 10454,40   

1923,92

  10 454,40   

Strzałkowo

9744

 

  17539,20   

 

  17 539,20   

Orchowo

4061

 

    7309,80   

 

    7 309,80   

Zagórów

9047

 

   16284,60   

 

  16 284,60   

Razem

57536

1 923,92

 103 564,80

1 923,92

 103 564,80

 

 

Szczegółowe wykonanie dochodów przedstawia załącznik Nr 1 .

 

 

  1. Wykonanie wydatków

 

1.Dz. 750 Administracja publiczna

 

Ogółem wydatki z tego działu na plan 112 837,00 zł wykonano 110 027,65 zł, co stanowi           97,5 %.

 

- rozdz. 75095 Administracja publiczna

Środki z tego działu wydatkowano  na wynagrodzenia i pochodne; w tym:

- wynagrodzenie pracowników                                                        -     54 728,58 zł                                                                            

- dodatkowe wynagrodzenie roczne                                                -       4 131,54 zł

- składki ZUS                                                                                    -  10 416,57 zł

- składka na Fundusz Pracy                                                              -     1 589,16 zł

oraz pozostałe wydatki bieżące; w tym:

- zakup materiałów i wyposażenia                                                   -       7 080,96 zł

- wydatki osobowe ( środki czystości)                                             -         669,86 zł

- wynagrodzenie bezosobowe (umowa o dzieło, umowa zlecenie)  -     15 500,00 zł

- usługi zdrowotne                                                                            -          89,00 zł

- usługi pocztowe, opłaty bankowe                                                   -     4 179,50 zł

- rozmowy telefoniczne  komórkowe                                               -       1 791,20 zł

- podróże służbowe                                                                        -       3 545,98 zł

- odpis na ZFŚS                                                                             -       1 813,22 zł

- szkolenia pracowników -                                                              -          400,00 zł

- zakup materiałów papierniczych                                                    -            40,50 zł

- zakup akcesoriów komputerowych                                                -      4 051,58 zł

 

Zobowiązania z tego działu na dzień 31 grudnia 2008r. stanowią kwotę 5175,57 zł – dodatkowe wynagrodzenie roczne i pochodne od wynagrodzenia.

 

Dz. 758 rozdz. 75818 § 4810 Rezerwy ogólne i celowe

 

W 2008 r. nie rozdysponowani rezerwy w kwocie 6000,00 zł.

 

  1. Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

Ogółem wydatki z tego działu na plan 124 898,00  zł wykonano 108 646,46  zł co stanowi   87,0 % do założonego planu:

 

- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami

  • 4300 – wywóz segregowanych odpadów    -   50 116,07  zł

 

- rozdz. 90013  Schroniska dla zwierząt

w tym :

wydatki bieżące:

  • 4210 – zakup karmy dla bezdomnych zwierząt

              i artykułów do schroniska                                                  -    18 419,52 zł

  • 4260 – opłaty za energię i wodę                    -       2 133,14 zł
  • 4270 - zakup usług remontowych      -       7 999,24 zł
  • 4300 – utrzymanie bezdomnych psów    -     21 999,62 zł
  • 4360 – rozmowy telefoniczne komórkowe -           768,60zł
  • 4430 – wydatki na ubezpieczenie zakupionego

               samochodu do schroniska                                                  -     1 880,00 zł

oraz wydatki majątkowe:

  • 6050 – budowa garażu       -    5 330,27  zł

 

 

Zobowiązania na dzień 31 grudnia 2008 r.  stanowią kwotę 1 415,61 zł.                                                                         

 

Szczegółowe wykonanie wydatków przedstawia załącznik Nr 2 .

 

 

III. Wykonanie zadań majątkowych

 

W 2008 r. postawiono garaż z blachy ocynkowanej za kwotę 5 330,27 zł.

 

Szczegółowe wykonanie zadań majątkowych przedstawia załącznik Nr 3 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

do sprawozdania

z wykonania planu finansowego

Związku Gmin Regionu Słupeckiego za 2008 r.

 

 

 

Wykonanie dochodów Związku za rok 2008

 

Dział

Rozdz.

§

Nazwa

Plan

Wykonanie

% wyk

750

 

 

Administracja publiczna

 

 

 

 

75095

 

Pozostała działalność

 

 

 

 

 

2900

Wpływy z wpłat gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin

62 138,00

62 138,88

100

 

 

 

 

62 138,00

62 138,88

100

758

 

 

Różne rozliczenia

 

 

 

 

75814

 

Różne rozliczenia finansowe

 

 

 

 

 

0920

Pozostałe odsetki

1 000,00

2 284,70

228,5

 

 

 

 

1 000,00

2 284,70

228,5

900

 

 

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

 

 

 

90002

 

Gospodarka odpadami

 

 

 

 

 

2900

Wpływy z wpłat gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin

51 346,00

51 346,70

100

 

 

 

 

 

 

 

 

90013

 

Schroniska dla zwierząt

 

 

 

 

 

0830

0960

 

2900

Wpływy z usług

Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej

Wpływy z wpłat gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin

              1 410,00

-

 

 

 

          103 564,00

1290,00

800,00

 

 

 

105 488,72

91,5

 

 

 

 

101,9

 

 

 

 

104 974,00

107 578,72

102,5

 

 

 

 

156 320,00

158 925,42

101,7

 

Ogółem

 

219 458,00

223 349,00

101,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

do sprawozdania

z wykonania planu finansowego

Związku Gmin Regionu Słupeckiego za 2008 r.

 

 

Wykonanie wydatków Związku za rok 2008

 

Dział

Rozdz.

§

Nazwa

Plan

Wykonanie

 % wyk.

750

 

 

Administracja publiczna

 

 

 

 

75095

 

Pozostała działalność

 

 

 

 

 

3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

             700,00   

669,86

95,7

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

        54 911,00   

54 728,58

99,7

 

 

4040

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

          4 133,00   

4131,54

100

 

 

4110

Składki na ubezpieczenie społeczne

        11 683,00   

10 416,57

89,2

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

          1 603,00   

1 589,16

99,1

 

 

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

        15 700,00   

15 500,00

98,7

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

          7 192,00   

7 080,96

98,5

 

 

4280

Zakup usług zdrowotnych

             100,00   

89,00

89,0

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

          4 401,00   

4 179,50

94,7

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telefonii komórkowej

          2 000,00   

1 791,20

89,6

 

 

4410

Podróże służbowe

          3 700,00   

3 545,98

95,8

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

          1 814,00   

1813,22

100

 

 

4700

Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej

             500,00   

400,00

80.0

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

             200,00   

40,50

20,3

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych w tym programów i licencji

          4 200,00   

4 051,58

96,5

 

 

 

 

      112 837,00   

110 027,65

97,5

758

 

 

Różne rozliczenia

 

 

 

 

75818

 

Rezerwy ogólne i celowe

 

 

 

 

 

4810

Rezerwy

          6 000,00   

                      -

                  -

 

 

 

 

          6 000,00   

                     -     

                   -     

900

 

 

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

 

 

 

90002

 

Gospodarka odpadami

 

 

 

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

        50 231,00   

50 116,07 

99,8

 

 

 

 

 

 

 

 

90013

 

Schronisko dla zwierząt

 

 

 

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

        24 600,00   

18 419,52

74,9

 

 

4260

Zakup energii

          3 000,00   

2 133,14

71,1

 

 

4270

Zakup usług remontowych

          8 000,00   

7 999,24

100

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

        29 827,00   

21 999,62

73,8

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

             840,00   

768,60

91,5

 

 

4430

Różne opłaty i składki

          3 000,00   

1 880,00

62,7

 

 

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

          5 400,00   

5 330,27

98,7

 

 

 

 

   74 667,00

58 530,39

78,4

 

 

 

 

124 898,00

108 646,46

87,0

 

Ogółem

 

243 735,00

218 674,11

89,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3

do sprawozdania

z wykonania planu finansowego

Związku Gmin Regionu Słupeckiego za 2008 r.

 

 

 

Wykonanie zadań majątkowych Związku za rok 2008

 

 

  1. Wydatki inwestycyjne

 

L.p.

Dz.

Rozdz.

Zadanie inwestycyjne

Plan

Wykonanie

 

% wyk.

1.

900

90013

Budowa garażu

   5 400,00   

5 330,27

100,0

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Data utworzenia:2020-09-07
Data publikacji:2020-09-07
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Liczba odwiedzin:570