Sprawozd. z wyk. planu fin. Związku za 2007r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 września 2020

                                                           Załącznik do uchwały nr 1/08

Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego

                                                z dnia 28 lutego 2008r.

    

 

 

Sprawozdanie

z wykonania planu finansowego

Związku Gmin Regionu Słupeckiego

za rok 2007

 

Plan finansowy  na 2007 r.  został uchwalony na sesji Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego w dniu 18 grudnia 2006 r. i wynosił:

 

  1. Dochody planu finansowego na 2007 r. w wysokości                     288 788,00 zł

 

  1. Wydatki planu finansowego na 2007 r. w wysokości                           288 788,00 zł

 

Po wprowadzonych zmianach uchwałami:

 

-  nr 1/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia  22 stycznia 2007 r.,

-  nr 1/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 3 kwietnia 2007 r.,

-  nr 2/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 13 kwietnia 2007 r.,

-  nr 3/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 11 maja 2007 r.,

-  nr 4/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 22 maja 2007 r.,

-  nr 4/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 11 czerwca 2007 r.

-  nr 6/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 24 września 2007 r.,

-  nr 8/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 9 listopada 2007 r.,

-  nr 8/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 4 grudnia 2007 r.,

 

plan finansowy  na dzień 31 grudnia 2007 r. przedstawia  się następująco:

 

  1. Dochody planu finansowego na 2007 r. w wysokości           295 999,00 zł

 

  1. Wydatki planu finansowego na 2007 r. w wysokości                           300 211,00 zł

 

  1. Nadwyżka dochodów nad wydatkami w wysokości 4 212,00 zł

 

Plan finansowy Związku za  2007 r. został wykonany następująco:

 

  1. Dochody na plan 295 999,00 zł wykonano 287 034,81 zł, co stanowi 97,0 %  do założonego planu.

 

  1. Wydatki na plan 300 211,00 zł wykonano 266 969,56 zł, co stanowi 88,9 % do założonego planu.

 

3.W wyniku realizacji planu finansowego na dzień 31 grudnia 2007r. powstała nadwyżka w kwocie 20 065,25 zł.

 

 

  1. Wykonanie dochodów

 

1.Dz. 750 Administracja publiczna

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 62 370,00 zł wykonano 62 370,00 zł, co stanowi  100,0 % do założonego planu;

 

- rozdz. 75095 Pozostała działalność

  • 2900 zaplanowane dochody z tytułu wpłat składek członkowskich w wysokości 0,09 zł od mieszkańca na plan 62 370,00 zł wykonano 62 370,00 zł, co stanowi 100,0 % .

 

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka za I  II III i IV kw. 2007 r.

Dokonane wpłaty bieżące

Zwroty

gm. Słupca

9209

                     9 945,72   

    9 945,72   

 

m. Słupca

14650

                   15 822,00   

  15 823,50   

          1,50   

Ostrowite

5214

                     5 631,12   

    5 631,12   

 

Lądek

5830

                     6 296,40   

    6 296,40   

 

Strzałkowo

9712

                   10 488,96   

  10 488,96   

 

Orchowo

4057

                     4 381,56   

    4 381,56   

 

Zagórów

9078

                     9 804,24   

    9 804,24   

 

Razem

57750

                   62 370,00   

  62 371,50   

          1,50   

 

  1. Dz. 758 Różne rozliczenia

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 2 000,00 zł wykonano 1 552,35 zł co stanowi 77,6 %

do założonego planu;

 

- rozdz. 75814 Różne rozliczenia finansowe

  • 0920 zaplanowane dochody z odsetek bankowych na plan 2 000,00 złwykonano

       1 552,35 zł,  co stanowi 77,6 % do założonego planu.

 

  1. Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

Ogółem dochody z tego działu na plan 231 629,00 zł wykonano 223 112,46 zł co stanowi 96,3 % do założonego planu:

 

- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami

  • 2900 dochody z tego działu na realizację zadania związanego selektywną zbiórką surowców wtórnych na plan 71 364,00 zł wykonano 63 902,50 zł co stanowi 89,5 %,

 

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka na  2007 r. - należna

Dokonane wpłaty

Zwroty

Zwrot kwoty z 2004 r.

gm. Słupca

9209

      17 220,83   

    17 220,83   

 

 

m. Słupca

14650

        6 153,00   

      6 153,00   

 

     7 460,53   

Ostrowite

5214

        8 238,12   

      8 238,12   

 

 

Lądek

5830

        9 328,00   

      9 328,00   

 

 

Strzałkowo

9712

      18 258,56   

    18 292,40   

          33,84   

 

Orchowo

4057

                  -     

               -     

 

 

Zagórów

9078

      12 164,52   

    12 164,52   

 

 

Razem

57750

      71 363,03   

    71 396,87   

          33,84   

7460,53

 

 

- rozdz. 90013 Schroniska dla zwierząt

  • 2900 dochody ze składek gmin – członków Związku na utrzymanie schroniska dla zwierząt w wysokości 0,22 zł od mieszkańca oraz dodatkowa składka na zakup kosiarki                 w wysokości 0,13  zł od mieszkańca na plan 160 265,00 zł wykonano 159 209,96 zł co stanowi 99,3 %

   w tym:

- wpłaty bieżące na utrzymanie schroniska               152  460,36  zł,

- wpłata dodatkowej składki na zakup kosiarki              6 749,60 zł 

 

 Składka członkowska roczna w wysokości 0,22 zł od mieszkańca

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka za I,  II, III i IV kw. 2007 r.

Dokonane wpłaty zaległości

Dokonane wpłaty bieżące

Zaległość z 2003/2004 r.

 Zwroty

gm. Słupca

9209

     24 311,76   

 

     24 311,76   

 

 

m. Słupca

14650

     38 676,00   

 

     38 679,00   

 

3

Ostrowite

5214

     13 764,96   

 

     13 764,96   

 

 

Lądek

5830

     15 391,20   

 

     15 391,20   

      1 166,02   

 

Strzałkowo

9712

     25 639,68   

 

     25 639,68   

 

 

Orchowo

4057

     10 710,48   

 

     10 710,48   

 

 

Zagórów

9078

     23 965,92   

        0,36   

     23 965,92   

 

 

Razem

57750

   152 460,00   

        0,36   

   152 463,00   

      1 166,02   

     3,00   

 

 

Składka członkowska- jednorazowa w wysokości 0,13 zł od mieszkańca przeznaczona na zakup kosiarki spalinowej

Nazwa Gminy

Liczba mieszkańców

Składka należna 0,13 zł od mieszkańca płatna do 20 lipca 2007r.

Dokonane wpłaty

Zaległość z 2003/4 r.

Zaległość bieżąca

Zwroty

gm. Słupca

9209

     1 197,17   

         1 197,17   

 

 

 

m. Słupca

14650

     1 904,50   

         1 904,50   

 

 

 

Ostrowite

5214

        677,82   

            677,82   

 

 

 

Lądek

5830

        757,90   

 

 

      757,90   

 

Strzałkowo

9712

     1 262,56   

         1 262,65   

 

 

      0,09   

Orchowo

4057

        527,41   

            527,41   

 

 

 

Zagórów

9078

     1 180,14   

         1 180,14   

 

 

 

Razem

57750

     7 507,50   

         6 749,69   

 

      757,90   

      0,09   

 

Zaległości składkowe na dzień 31 grudnia 2007 stanowią kwotę 1 923,92 zł;

w tym:

 

 - składka na utrzymanie schroniska –                                    1 923,92 zł.,

( zaległość  z lat ubiegłych- 1166,02 zł, zaległość bieżąca na zakup kosiarki spalinowej 757,90  zł).

 

Szczegółowe wykonanie dochodów przedstawia załącznik Nr 1 .

 

 

 

 

 

 

 

  1. Wykonanie wydatków

 

1.Dz. 750 Administracja publiczna

 

Ogółem wydatki z tego działu na plan 98 346,00 zł wykonano 94 428,30 zł, co stanowi           96,0 %.

 

 

- rozdz. 75095 Administracja publiczna

Środki z tego działu wydatkowano na wynagrodzenia i pochodne; w tym:

- wynagrodzenie pracowników                                                       -    52 235,40 zł                                                                           

- dodatkowe wynagrodzenie roczne                                                -      3 828,23 zł

- składki ZUS                                                                                   -    10 775,31 zł

- składka na Fundusz Pracy                                                             -        1461,74 zł

oraz pozostałe wydatki bieżące; w tym:

- zakup materiałów i wyposażenia                                                  -       2 552,79 zł

- wydatki osobowe ( środki czystości)                                            -          539,29 zł

- wynagrodzenie bezosobowe (umowa o dzieło, umowa zlecenie) -     11 600,00 zł

- usługi zdrowotne                                                                           -            70,00 zł

- zakup książek                                                                                 -          190,00 zł

- usługi pocztowe, opłaty bankowe                                                  -       2 418,81 zł

- rozmowy telefoniczne  komórkowe                                              -       1 204,56 zł

- rozmowy telefoniczne telefonii stacjonarnej                                -          465,15 zł                                                                     

- podróże służbowe                                                                           -      3 229,02 zł

- odpis na ZFŚS                                                                                -      1 609,20 zł

- zakup materiałów papierniczych                                                    -           36,80 zł

- zakup akcesoriów komputerowych                                                -      2 212,00 zł

 

  1. Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

 

Ogółem wydatki z tego działu na plan 201 865,00 zł wykonano 172 541,26 zł co stanowi              85,5 % do założonego planu:

 

- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami

  • 4300 – wywóz segregowanych odpadów    -   55 528,94  zł

 

- rozdz. 90013  Schroniska dla zwierząt

w tym :

wydatki bieżące:

  • 4210 – zakup karmy dla bezdomnych zwierząt

              i artykułów do schroniska                                                  -     18 104,87 zł

  • 4260 – opłaty za energię i wodę                    -       2 947,73 zł
  • 4270 - zakup usług remontowych                                           -       6 668,70 zł
  • 4300 – utrzymanie bezdomnych psów    -     28 275,56 zł
  • 4360 – rozmowy telefoniczne komórkowe -         595,17 zł
  • 4430 – wydatki na ubezpieczenie zakupionego

               samochodu do schroniska                                                  -     2 682,25 zł

oraz wydatki majątkowe:

  • 6050 – budowa kojców dla zwierząt    -    50 939,04 zł
  • 6060 – wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych - 6 799,00 zł

 

Zobowiązania na dzień 31 grudnia 2007 r.  stanowią kwotę 146,40 zł.                                                                         

 

Szczegółowe wykonanie wydatków przedstawia załącznik Nr 2 .

 

 

III. Wykonanie zadań majątkowych

 

W 2007 r. wybudowano 12 kojców dla zwierząt za kwotę 50 939,04 zł oraz zakupiono kosiarkę za kwotę 6 799,00 zł.

 

Szczegółowe wykonanie zadań majątkowych przedstawia załącznik Nr 3 .

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Data utworzenia:2020-09-07
Data publikacji:2020-09-07
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Liczba odwiedzin:586