Sprawozd. z wyk. planu fin. Związku za 2007r.
Załącznik do uchwały nr 1/08
Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego
z dnia 28 lutego 2008r.
Sprawozdanie
z wykonania planu finansowego
Związku Gmin Regionu Słupeckiego
za rok 2007
Plan finansowy na 2007 r. został uchwalony na sesji Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego w dniu 18 grudnia 2006 r. i wynosił:
- Dochody planu finansowego na 2007 r. w wysokości 288 788,00 zł
- Wydatki planu finansowego na 2007 r. w wysokości 288 788,00 zł
Po wprowadzonych zmianach uchwałami:
- nr 1/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 22 stycznia 2007 r.,
- nr 1/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 3 kwietnia 2007 r.,
- nr 2/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 13 kwietnia 2007 r.,
- nr 3/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 11 maja 2007 r.,
- nr 4/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 22 maja 2007 r.,
- nr 4/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 11 czerwca 2007 r.
- nr 6/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 24 września 2007 r.,
- nr 8/07 Zgromadzenia Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 9 listopada 2007 r.,
- nr 8/07 Zarządu Związku Gmin Regionu Słupeckiego z dnia 4 grudnia 2007 r.,
plan finansowy na dzień 31 grudnia 2007 r. przedstawia się następująco:
- Dochody planu finansowego na 2007 r. w wysokości 295 999,00 zł
- Wydatki planu finansowego na 2007 r. w wysokości 300 211,00 zł
- Nadwyżka dochodów nad wydatkami w wysokości 4 212,00 zł
Plan finansowy Związku za 2007 r. został wykonany następująco:
- Dochody na plan 295 999,00 zł wykonano 287 034,81 zł, co stanowi 97,0 % do założonego planu.
- Wydatki na plan 300 211,00 zł wykonano 266 969,56 zł, co stanowi 88,9 % do założonego planu.
3.W wyniku realizacji planu finansowego na dzień 31 grudnia 2007r. powstała nadwyżka w kwocie 20 065,25 zł.
- Wykonanie dochodów
1.Dz. 750 Administracja publiczna
Ogółem dochody z tego działu na plan 62 370,00 zł wykonano 62 370,00 zł, co stanowi 100,0 % do założonego planu;
- rozdz. 75095 Pozostała działalność
- 2900 zaplanowane dochody z tytułu wpłat składek członkowskich w wysokości 0,09 zł od mieszkańca na plan 62 370,00 zł wykonano 62 370,00 zł, co stanowi 100,0 % .
Nazwa Gminy |
Liczba mieszkańców |
Składka za I II III i IV kw. 2007 r. |
Dokonane wpłaty bieżące |
Zwroty |
gm. Słupca |
9209 |
9 945,72 |
9 945,72 |
|
m. Słupca |
14650 |
15 822,00 |
15 823,50 |
1,50 |
Ostrowite |
5214 |
5 631,12 |
5 631,12 |
|
Lądek |
5830 |
6 296,40 |
6 296,40 |
|
Strzałkowo |
9712 |
10 488,96 |
10 488,96 |
|
Orchowo |
4057 |
4 381,56 |
4 381,56 |
|
Zagórów |
9078 |
9 804,24 |
9 804,24 |
|
Razem |
57750 |
62 370,00 |
62 371,50 |
1,50 |
- Dz. 758 Różne rozliczenia
Ogółem dochody z tego działu na plan 2 000,00 zł wykonano 1 552,35 zł co stanowi 77,6 %
do założonego planu;
- rozdz. 75814 Różne rozliczenia finansowe
- 0920 zaplanowane dochody z odsetek bankowych na plan 2 000,00 złwykonano
1 552,35 zł, co stanowi 77,6 % do założonego planu.
- Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
Ogółem dochody z tego działu na plan 231 629,00 zł wykonano 223 112,46 zł co stanowi 96,3 % do założonego planu:
- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami
- 2900 dochody z tego działu na realizację zadania związanego selektywną zbiórką surowców wtórnych na plan 71 364,00 zł wykonano 63 902,50 zł co stanowi 89,5 %,
Nazwa Gminy |
Liczba mieszkańców |
Składka na 2007 r. - należna |
Dokonane wpłaty |
Zwroty |
Zwrot kwoty z 2004 r. |
gm. Słupca |
9209 |
17 220,83 |
17 220,83 |
|
|
m. Słupca |
14650 |
6 153,00 |
6 153,00 |
|
7 460,53 |
Ostrowite |
5214 |
8 238,12 |
8 238,12 |
|
|
Lądek |
5830 |
9 328,00 |
9 328,00 |
|
|
Strzałkowo |
9712 |
18 258,56 |
18 292,40 |
33,84 |
|
Orchowo |
4057 |
- |
- |
|
|
Zagórów |
9078 |
12 164,52 |
12 164,52 |
|
|
Razem |
57750 |
71 363,03 |
71 396,87 |
33,84 |
7460,53 |
- rozdz. 90013 Schroniska dla zwierząt
- 2900 dochody ze składek gmin – członków Związku na utrzymanie schroniska dla zwierząt w wysokości 0,22 zł od mieszkańca oraz dodatkowa składka na zakup kosiarki w wysokości 0,13 zł od mieszkańca na plan 160 265,00 zł wykonano 159 209,96 zł co stanowi 99,3 %
w tym:
- wpłaty bieżące na utrzymanie schroniska 152 460,36 zł,
- wpłata dodatkowej składki na zakup kosiarki 6 749,60 zł
Składka członkowska roczna w wysokości 0,22 zł od mieszkańca
Nazwa Gminy |
Liczba mieszkańców |
Składka za I, II, III i IV kw. 2007 r. |
Dokonane wpłaty zaległości |
Dokonane wpłaty bieżące |
Zaległość z 2003/2004 r. |
Zwroty |
gm. Słupca |
9209 |
24 311,76 |
|
24 311,76 |
|
|
m. Słupca |
14650 |
38 676,00 |
|
38 679,00 |
|
3 |
Ostrowite |
5214 |
13 764,96 |
|
13 764,96 |
|
|
Lądek |
5830 |
15 391,20 |
|
15 391,20 |
1 166,02 |
|
Strzałkowo |
9712 |
25 639,68 |
|
25 639,68 |
|
|
Orchowo |
4057 |
10 710,48 |
|
10 710,48 |
|
|
Zagórów |
9078 |
23 965,92 |
0,36 |
23 965,92 |
|
|
Razem |
57750 |
152 460,00 |
0,36 |
152 463,00 |
1 166,02 |
3,00 |
Składka członkowska- jednorazowa w wysokości 0,13 zł od mieszkańca przeznaczona na zakup kosiarki spalinowej
Nazwa Gminy |
Liczba mieszkańców |
Składka należna 0,13 zł od mieszkańca płatna do 20 lipca 2007r. |
Dokonane wpłaty |
Zaległość z 2003/4 r. |
Zaległość bieżąca |
Zwroty |
gm. Słupca |
9209 |
1 197,17 |
1 197,17 |
|
|
|
m. Słupca |
14650 |
1 904,50 |
1 904,50 |
|
|
|
Ostrowite |
5214 |
677,82 |
677,82 |
|
|
|
Lądek |
5830 |
757,90 |
|
|
757,90 |
|
Strzałkowo |
9712 |
1 262,56 |
1 262,65 |
|
|
0,09 |
Orchowo |
4057 |
527,41 |
527,41 |
|
|
|
Zagórów |
9078 |
1 180,14 |
1 180,14 |
|
|
|
Razem |
57750 |
7 507,50 |
6 749,69 |
|
757,90 |
0,09 |
Zaległości składkowe na dzień 31 grudnia 2007 stanowią kwotę 1 923,92 zł;
w tym:
- składka na utrzymanie schroniska – 1 923,92 zł.,
( zaległość z lat ubiegłych- 1166,02 zł, zaległość bieżąca na zakup kosiarki spalinowej 757,90 zł).
Szczegółowe wykonanie dochodów przedstawia załącznik Nr 1 .
- Wykonanie wydatków
1.Dz. 750 Administracja publiczna
Ogółem wydatki z tego działu na plan 98 346,00 zł wykonano 94 428,30 zł, co stanowi 96,0 %.
- rozdz. 75095 Administracja publiczna
Środki z tego działu wydatkowano na wynagrodzenia i pochodne; w tym:
- wynagrodzenie pracowników - 52 235,40 zł
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - 3 828,23 zł
- składki ZUS - 10 775,31 zł
- składka na Fundusz Pracy - 1461,74 zł
oraz pozostałe wydatki bieżące; w tym:
- zakup materiałów i wyposażenia - 2 552,79 zł
- wydatki osobowe ( środki czystości) - 539,29 zł
- wynagrodzenie bezosobowe (umowa o dzieło, umowa zlecenie) - 11 600,00 zł
- usługi zdrowotne - 70,00 zł
- zakup książek - 190,00 zł
- usługi pocztowe, opłaty bankowe - 2 418,81 zł
- rozmowy telefoniczne komórkowe - 1 204,56 zł
- rozmowy telefoniczne telefonii stacjonarnej - 465,15 zł
- podróże służbowe - 3 229,02 zł
- odpis na ZFŚS - 1 609,20 zł
- zakup materiałów papierniczych - 36,80 zł
- zakup akcesoriów komputerowych - 2 212,00 zł
- Dz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
Ogółem wydatki z tego działu na plan 201 865,00 zł wykonano 172 541,26 zł co stanowi 85,5 % do założonego planu:
- rozdz. 90002 Gospodarka odpadami
- 4300 – wywóz segregowanych odpadów - 55 528,94 zł
- rozdz. 90013 Schroniska dla zwierząt
w tym :
wydatki bieżące:
- 4210 – zakup karmy dla bezdomnych zwierząt
i artykułów do schroniska - 18 104,87 zł
- 4260 – opłaty za energię i wodę - 2 947,73 zł
- 4270 - zakup usług remontowych - 6 668,70 zł
- 4300 – utrzymanie bezdomnych psów - 28 275,56 zł
- 4360 – rozmowy telefoniczne komórkowe - 595,17 zł
- 4430 – wydatki na ubezpieczenie zakupionego
samochodu do schroniska - 2 682,25 zł
oraz wydatki majątkowe:
- 6050 – budowa kojców dla zwierząt - 50 939,04 zł
- 6060 – wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych - 6 799,00 zł
Zobowiązania na dzień 31 grudnia 2007 r. stanowią kwotę 146,40 zł.
Szczegółowe wykonanie wydatków przedstawia załącznik Nr 2 .
III. Wykonanie zadań majątkowych
W 2007 r. wybudowano 12 kojców dla zwierząt za kwotę 50 939,04 zł oraz zakupiono kosiarkę za kwotę 6 799,00 zł.
Szczegółowe wykonanie zadań majątkowych przedstawia załącznik Nr 3 .
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Katarzyna Nowaczyk-Andzelm |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-09-07 |
Data publikacji: | 2020-09-07 |
Osoba sporządzająca dokument: | Katarzyna Nowaczyk-Andzelm |
Osoba wprowadzająca dokument: | Katarzyna Nowaczyk-Andzelm |
Liczba odwiedzin: | 586 |